Savremeno-umjetnička škola u Tuzli je svijetla tačka na putu ka poboljšanju obrazovnog sistema na ovom području. Ona je idealno mjesto za školarce koji su skloni umjetnosti i žele se usavršavati na tom putu. Škola nudi potpuno novi i drugačiji sistem rada gdje se učenicima pristupa na poseban način s ciljem da se iz njih izvuče maksimum. 

Faza školovanja jedna je od bitnijih u razvoju djetetea. Treba imati na umu da škola ne treba biti samo obaveza u životu jednog đaka, nego i mjesto gdje će se osjećati sigurno. Mjesto gdje se školujemo treba da nam ponudi i određenu podršku u procesu razvoja. Sve to nudi Savremeno – umjetnička škola u Tuzli koja je svoja vrata otvorila prošle godine, što potvrđuje i profesor Adnan Mujkić. 


“Suština je da smo mi škola koja radi na jedan specifičan način, primjenjuje inovativni pristup obrazovanju, mnogo toga ulažemo u individualnu nastavu, nastavu u parovima, nastavu u grupama do pet učenika i to je razlog zašto ćemo mi zapravo i u drugoj generaciji upisati maksimalno do dvadeset učenika. Mi imamo još jedan specifičan model, prije prijave na javni konkurs mi radimo intervjue sa roditeljima/starateljima i naravno budućim učenicima gdje zapravo prezentujemo kako škola funkcioniše, radi i djeluje, koje ishode i kompetencije učeniku omogućava i vidimo šta su krajnje potrebe roditelja, odnosno djeteta”.

Prosjek ocjena pri završetku osnovnog obrazovanja nije presudan. Odlučujući faktor nalazi se u samim đacima. Kako tačno funckioniše škola i šta je to čini drugačijom od ostalih objašnava i profesorica u Savremeno-umjetničkoj školi u Tuzli, Amila Beširović.

“Inače plan škole je da ne radi sa velikim brojem učenika jer postoje predmeti gdje treba da rade u manjim grupama, gdje treba da radimo vježbe jedan na jedan sa učenicima i onda je važno da naš razred ukupno ima oko deset učenika, možemo ići do maksimalno petnaest u dva odjeljenja. Oni provedu dva dana sa nama gdje upoznaju naše profesore i njihov način rada, prođu kroz neke osnovne procedure, vježbe gdje je najvažnije da ne treba nikakva posebna pretpriprema. Važno je da mi primijetimo koliko oni žele, koliko su spremni da zajednički rade, koliko su spremni da saslušaju uputu i postupe po njoj”.


Koncept ove škole zasniva se na poboljšanju kvalitete obrazovanja i odgoja djece i mladih na ovom području, a kroz primjenu savremenih metoda učenja i modela dramske pedagogije s učenikom u centru aktivnosti. Ovakav sistem rada iz đaka bi trebao izvući ono najbolje i u konačnici formirati kvalitetne umjetnike.