Mladi u Banjaluci su se pokazali kao inspirativni, kreativni, ambiciozni i požrtvovani u kreiranju svojih ciljeva, koji su nastali za samo jedan dan. U okviru konferencije #FiPCON, koju su organizovali ORC Tuzla i CAT BiH (Citizens Againt Terrorism), učesnici su imali mogućnost da se čuje njihov glas i ideja.
Zadnji dan kampanje, učesnici su podijeljeni u osam timova, koji su imali za cilj kreirati kampanju u skladu sa zadatim temama, uz pomoć mentora. Svaki tim osvrnuo se na neki problem u Bosni i Hercegovini, a za realizaciju njihovih kampanja imaju mjesec dana.
Kampanje su kreirane na najzastupljenijoj društvenoj mreži, Instagramu, kako bi uspjeli doći do ciljanih grupa, te im omogućiti najlakši i najbrži put do informacija znanjem stečenim tokom konferencije.
Neke od kampanja su:
@u_dzep_metno, koja želi skrenuti pažnju na dezinformacije i lažne vijesti.
@pazi_mir, se bavi promicanjem mira i borbom protiv govora mržnje.
@pod_tepih, medijska i politička pismenost, šovinizam i nacionalizam su neke od tema koje stavlja u fokus.
@de.ba.bih, koristeći se jezikom mladih želi pristupiti problemima i potencijalnim rješenjima, podučavati o medijskoj pismenosti i pokušati suzbiti govor mržnje .
@sharlatan_shop je kampanja za dizanje svijesti o prevarama na internetu.
Ukoliko vas interesuje više o ovim kampanjama, potražite ih na instagramu, zapratite i na taj način podržite mlade koji ovako kreiraju bolju budućnost Bosne i Hercegovine i svoju kreativnost koriste na najbolji mogući način.