Mladi u Banjaluci su se pokazali kao inspirativni, kreativni, ambiciozni i požrtvovani u kreiranju svojih ciljeva, koji su nastali za samo jedan dan. U okviru konferencije #FiPCON, koju su organizovali ORC Tuzla i CAT BiH (Citizens Againt Terrorism), učesnici su imali mogućnost da se čuje njihov glas i ideja.

Zadnji dan kampanje, učesnici su podijeljeni u osam timova, koji su imali za cilj kreirati kampanju u skladu sa zadatim temama, uz pomoć mentora. Svaki tim osvrnuo se na neki problem u Bosni i Hercegovini, a za realizaciju njihovih kampanja imaju mjesec dana.

Kampanje su kreirane na najzastupljenijoj društvenoj mreži, Instagramu, kako bi uspjeli doći do ciljanih grupa, te im omogućiti najlakši i najbrži put do informacija znanjem stečenim tokom konferencije.

Neke od kampanja su:

@u_dzep_metno, koja želi skrenuti pažnju na dezinformacije i lažne vijesti.

@pazi_mir, se bavi promicanjem mira i borbom protiv govora mržnje.

@pod_tepih, medijska i politička pismenost, šovinizam i nacionalizam su neke od tema koje stavlja u fokus.

@de.ba.bih, koristeći se jezikom mladih želi pristupiti problemima i potencijalnim rješenjima, podučavati o medijskoj pismenosti i pokušati suzbiti govor mržnje .

@sharlatan_shop je kampanja za dizanje svijesti o prevarama na internetu.

Ukoliko vas interesuje više o ovim kampanjama, potražite ih na instagramu, zapratite i na taj način podržite mlade koji ovako kreiraju bolju budućnost Bosne i Hercegovine i svoju kreativnost koriste na najbolji mogući način.


Jovana Sando

Iako posjedujem radno iskustvo u raznim sferama komunikacija i marketinga moram priznati da je radio moja prva ljubav - zato joj se uvijek rado vraćam. Kako su dva osnovna alata radija zvuk i tišina, želja mi je tišinu ispunjavati pričama i ljudima koji zaslužuju da se njihov glas čuje.