Stotinjak mališana sa područja Semberije boravilo je na Divčibarama u organizaciji Pedagoškog fakulteta u Bijeljini. Tamo su proveli nekoliko dana u prirodi, izlovani od sredstava savremene tehnologije. Pedagoški fakultet iz Bijeljine organizovao je drugi po redu Avantura kamp, ovoga puta zimski kamp.
Prvi Avantura kamp održan je ljetos na Tari, a zbog velikog interesovanja, odlučeno je da se organizuje i zimski kamp kako bi djeca uživala u zimskim čarima. Dalibor Stević, dekan Pedagoškog fakulteta, kaže da su zadovoljni odzivom mališana što potvrđuje da je ljetni kamp bio uspješan i veoma interesantan mališanima.
“Kao što smo ljetos najavili, nakon ljetnog, organizujemo i zimski kamp, ponovo sa stotinjak naših mališana iz Bijeljine. Poslije Tare, gdje smo bili na ljetnjem kampu, ovaj put idemo na Divčibare. Zimski kamp je podijeljen u dvije smjene zbog svih aktivnosti koje imamo na snijegu. Zadovoljni smo, mališani su jako zadovoljni, roditelji isto tako, vrijeme nas je poslužilo. Planirane su aktivnosti na snijegu, skijanje, sankanje, pored toga, sve one stvari koje smo radili na ljetnjem kampu – testiranje njihovih sposobnosti, aktivnosti iz domaćinjstva, iz folklora, kreativne radionice. Dakle, ovo je jedan vid osamostaljivanih djece uz pregršt aktivnosti koje su, prije svega, zdrave.”
Stević ističe da je ljetni kamp imao dobre rezultate, s obzirom na to da sve aktivnosti koje su bile planirane i ostvarene, a djeca su mnoge od njih prvi put doživjela, vidjela ili radila.
“Naš motiv je da sklonimo djecu od telefona, od igrica, od internet sadržaja i da im pokažemo na koji način mogu da se i zabave, a da im to bude korisno i da nauče neke nove stvari. Imamo jako dobre utiske zbog svega onoga što smo radili na ljetnjem kampu. Dobar dio mališana sa ljetnjeg, sada ide i na zimski kamp. Ovo su uglavnom djeca osnovnoškolskog uzrasta. Dominiraju djeca mlađeg školskog uzrasta, ali imamo i starijih razreda. Mlađi školski uzrast je najplastičniji, da tako kažemo, i u tom periodu djeci treba prirediti što više aktivnosti, razvoj motoričkih sposobnosti, sticanje tih nekih zdravih navika.”
Ovo je idealan način da se mlađim osnovcima naprave dobri temelji razvoja, kako bi oni u daljem životnom razvoju mogli imati zdrav i ispunjen život.