Program WeBalkans sproveo je drugo izdanje kampanje „Made of us“. Ova inicijativa okupila je 12 influensera iz EU i Zapadnog Balkana na uzbudljivo putovanje kroz šest zemalja članica EU. Jedna od učesnica iz BiH je Farah Hadžiabdić.

Kampanja „Made of us“ ima cilj podići svijest i pružiti podršku integraciji u EU, demonstrirati prednosti članstva i pokazati da su pozitivne reforme moguće. Farah Hadžiabdić na društvenoj mreži Instagram kreira predivne sadržaje koji nastaju prilikom njenih obilazaka skrivenih prirodnih dragulja BiH i ona je jedna od sudionica iz BiH.

“Meni je jako drago jer je ovo prvi put da upoznam nekoga iz Slovačke, ili naprimjer iz Budimpešte, mada sam bila tamo ali znate kako je kad odete negdje fokusirate se na atrakcije. Ovo je jedinstvena prilika kako je biti dio neke druge kulture, kako ljudi žive, šta jedu. Ovdje smo upoznali vlasnike i kreatore talk bol Federacije u Budimpešti. To je primjer kako je pomogla EU i gdje smo vidjeli kako se jedan sport može razviti. Njihovi igrači su svjetski šampioni to smo istražili i upoznali.”

Farah ističe da je ključ svega u povezivanju. Stoga je presretna da je dijelom ove kampanje.

“Smatram ako se nekako povežemo na ovakav način, a mislim da je bitno širiti poznanstva i upoznavati druge države, da bismo znali kako može biti i kod nas. To je fokus mojih društvenih mreža jer promovišem rijeke i planinarenje a ovim možemo doprinijeti svojoj državi jer je nekako povezano sve i prije svega jer ću dobiti inspiraciju vani i širiti dobre vrijednosti u BiH.”

Pored edukativnog dijela kampanje postoji i onaj zabavni – takmičarski. Učesnici su podijeljeni u plavi i žuti tim.

“To su boje naše države. Ja sam žuti tim i moj tim je sastavljen od ljudi koji imaju visoku svijest o postojanju čovjeka na ovoj planeti. Drago mi je što vide vrijednosti dublje i šire od materijalnih, to me čini najsretnijom. Ne  znam koji će nas bolji predstaviti ali je jako bitno da smo se povezali.

Timovi su tokom kampanje učestvovali u nizu interaktivnih izazova i zadataka koji odslikavaju ključne vrijednosti EU kao što su jedinstvo i saradnja. Nakon prethodnog izdanja ovog putovanja koje se odvijalo na Zapadnom Balkanu, ovogodišnja kampanja je povela učesnike u države članice EU koje su se priključile kao dio poslednjih rundi proširenja EU kako bi prikazala opipljivu korist koju im je donijelo članstvo u EU.