Scena elektronske muzike privlači sve veći broj ljudi  zainteresovanih da kroz bass linije, riffove,dobru atmosferu i druženje odlutaju u dimenzije koje otvaraju prostor za samoispitivanjem, traganjem i reevaluacijom postojećih značenja i sistema. Naš sagovornik i zaljubljenik u muziku  je DJ Aksa član kolektiva Nasty Grooves i mlada nada bosanskohercegovačke elektronske scene. DJ-ingom se počeo baviti prije pet godina, a unatrag par godina okušava se i u ulozi producenta.  Fan je tech house muzike, voli funky groove ritmove i duboke bass linije.

‘’Ljubav prema ovoj muzici gajim odavno, a želja da postanem DJ, to je bilo 2014. godine  kada sam se prvi put susreo sa ovom scenom. Odmah sam znao da je to nešto što mene ispunjava, nešto što ja mogu i što volim. Nakon određenog vremena, odlučio sam da sam zakoračim u taj svijet i da lagano otkrivam  njegove različite dimenzije.  Napravio sam alias DJ Aksa, krenuo sam vrlo skromno, kao  većina, napravio sam svoj youtube kanal, izbacivao sam tu svoje setove, a kroz dvije tri godine upornog rada pružila mi se prilika da sviram na događaju koji je organizovao Connect na kojem je nastupao Sebastien Leger.’’

Muzika je njegov način ekspresije, a Aksa kao vrlo pasioniran  mladi DJ potaknut idejom da da svoj doprinos razvoju  scene odlučuje da unutar kolektiva u kojem djeluje Nasty grooves stvara prostor za rast i razvoj neefirminsanih mladih DJeva u Sarajevu, a nada se  i u cijeloj državi. Shvatio je koliko je djelovanje unutar kolektiva važno za napredak i proboj na sceni.

’Način na koji mi možemo doći do nekog prostora da pravimo parti je jednostavno da se držimo zajedno, da sarađujemo, da budemo podrška jedni drugima, a ujedno kroz taj proces da pravimo nešto novo, da se organizujemo oko novih ideja i da probamo da dovedemo pored postojeće i  novu publiku.Ja mislim da jedna osoba ne može doći do prostora gdje imamo samo dva-tri kluba u gradu koja se bave redovno sedmičnim programima, mislim da je puno teže samostalno djelovati, potreban je kolektiv da bi se to realizovalo i da bi to na nešto ličilo.  Scena svakako nudi perspektivu i prostor za rast, ali smo nekako čini mi se navikli da sve dobijemo na gotovo, niko nije spreman na odricanje. Mislim da ima prostora za rad, ali saradnja se mora ojačati.’’

To je kako Aksa navodi u razgovoru za omladinski program upravo i jedan od ciljeva kolektiva Nasty grooves. Oni su za promociju neafirmisanih DJeva, cilj im je da svima pruže priliku da uživaju, da su cijene pristupačne i da se pušta kvalitetna muzika. Smatraju da su nekada cijene ulaznica nepristupačne  i misli da  ljudi koji stvarno vole tu muziku  ne mogu baš da priušte redovno partijanje i tu vrstu stress reliefa, mada se uvijek pronađe način za odlazak na događaj.

Tragajući za svojim zvukom i obitavajući unutar ove scene ojačao je svoju strast za ovim pozivom. U svom radu nailazi na podršku od strane roditelja, što mu je iznimno važno.  Ovaj svijet koji je odabrao za svoje kreativno izražavanjje i ljude koji se kreću na toj sceni opisuje kao jedan drugačiji način druženja i kao jedinstvnu priliku za vježbanje ideala zajedništva.

 ‘’To je jedna velika zajednica, rekao bih i porodica, svi se više manje znamo, spajaju nas slični interesi i ljubav prema sličnim stvarima’’

Kretanje, djelovanje i  stvaranje prostora za razvoj unutar ove scene je zapravo jedan način njihove borbe i otpora prema depresivnoj i ružnoj svakodnevnici. Svjestan da se za tehno scenu veže i  određena doza predrasuda i nerazumijevanja, navodi kako je pogrešno uvjerenje da ljudi koji vole da partijaju bježe od realnosti.

‘’Nije to nikakav bijeg, ne moramo da bježimo, mi se borimo, svako od nas jednostavno mora da nađe neki svoj ispušni ventil. Mislim da su partiji upravo  taj ispušni ventil gdje ljudi dođu da se zabave, gdje dođu da budu skupu sa ljudima koji su slični njima…Mislim da je elektronska muzika od sve  muzike na svijetu najbolje pomaže da upoznamo sebe, to je muzika  koja nas najviše približava nama samima i muzika koja bez puno riječi govori puno. Važna mi je vrlo muzika, jer je to moj način kreativnog izražavanja,neki moj lijek i pomogla mi je, pomogla mi je da shvatim stvari unutar sebe i povezala me s ljudima koji su slični meni.’’

Vrlo je ponosan i na ostvarenu saradnju sa Chris Chambersom koju su uspjeli  dogovorti kroz Nasty grooves, a čiji je nastup planiran u sarajevskom Trezoru.

‘’To je jedan od najboljih hard groove DJeva na svijetu, njegova produkcija odlično kotira na digitalnim platformama kao što su be port, track down. To je  iskusan DJ sa mnoštvom festivala iza sebe i za naš kolektiv ovo je velika stvar’’.

Nažalost, zbog novonastale situacije sa korona virusom nastup ovog DJ je odgođen, ali publika će biti blagovremeno obaviještena u vezi organizacije ovog eventa.

Za kraj razgovora Aksa preporučuje mladim ljudima  koji žele da se bave muzikom na ovaj način da to počnu raditi odmah i sad, ako žele moraju da pokušaju i moraju da znaju da će trebati dugo vremena, puno truda, ali uz ljubav prema nečemu dolaze i rezultati.

Rad ove ekipe možete pratiti putem društvenih mreže Instagram i FB Nasty grooves i DJ Aksa.

https://www.instagram.com/aksa_deejay/

https://www.instagram.com/nastygrooves/