Mladi bračni par iz Tuzle Majda i Dario Babović odvažili su se pokrenuti vlastiti biznis. Glavni moto im je bila vjera da je ”sve što se može zamisliti moguće i ostvariti”. 

Magistri ekonomije Majda Mujanović Babović i Dario Babović osim posla u struci a zahvaljujući kombinaciji obrazovanja, hobija i interesovanja, bave se izradom specijaliziranih poklona. Dario je naslijedio talenat za muzičku i likovnu umjetnost, a od srednjoškolskih dana se bavio grafičkim i web dizajnom. Zaljubljenik je u naučnu fantastiku i tehnologiju, zbog čega je nabavio 3D printer i počeo istraživati njegove mogućnosti.

Dario se bavi grafičkim dizajnom i fotografijom, a ja podučavam i mentorišem postojeće i buduće male poduzetnike o tome kako započeti i razviti svoju poduzetničku ideju. Za nas u ovom momentu MAD Gifts predstavlja spoj ugodnog i korisnog ali i platformu za dalje učenje o biznisu, a nije isključeno ni da će jednog dana možda biti i jedini izvod prihoda,

kaže Majda.

Dario i Majda su partneri u životu i u biznisu, ali to ne znači da su isti. Razlikuju se, ali se zbog toga i dobro nadopunjuju. Vjeruju u posao iz snova, a za njih je to posao koji će raditi sa užitkom i koji će im omogućiti da sami planiraju svoje vrijeme.
MAD Gifts trenutno nudi 10-ak proizvoda – magnetiće sa imenom, magnetiće za parove, super-cool magnetiće, privjeske, medalje, okvire za slike, broševe, natpise za zid, poklone za rođenje bebe, ukrase za jelku…

Dario i ja smo uvijek poduzetnički razmišljali; i samo naše obrazovanje je takvo – Ekonomski fakultet poduzetničkog smjera. Pored toga, Dario se bavi raznim vrstama umjetnosti i te dvije stvari su se spojile u momentu kad smo došli na ideju da bismo mogli praviti poklone koji bi mogli biti kreativni izražaj onoga što Dario inače radi a koji bi mogli da usreće nekog kome budu poklonjeni,

dodaje Majda.

Ovaj mladi bračni par svoj hobi želi usavršiti u ozbiljniji posao.
Ljudi u Bosni i Hercegovini su maštoviti i kreativni, ali im uglavnom nedostaje marketinških vještina, vjeruje Majda i savjetuje mlade da prvo razmisle o svojim mogućnostima i željama, ali i o socijalnoj mreži kontakata, imovini itd:

Kad dođemo do ideje, važno je da provjerimo da li te ideje imaju potražnju na tržištu, da li je neko spreman da plati za tu vrstu proizvoda i usluga. To onda predstavlja dobitnu kombinaciju za potencijalno uspješan biznis. Taj sistem je jednako primjenjiv i u Bosni i Hercegovini, i u Americi i bilo gdje u svijetu. Otežavajuće okolnosti su vezane za pravni aspekt jer je registracija biznisa znatno komlikovana i često duža i skuplja nego u nekim družim državama.

Ipak, Majda poručuje mladima da vjeruju u svoje snove jer je zamišljeno uz odricanje i upornost moguće ostvariti.