Tim mladih poduzetnika, dizajnera, IT i marketing stručnjaka, na čelu sa CEO-om Abdulmelikom Pehlićem, već neko vrijeme radi na razvoju mobilne aplikacije Whoopedu. Dizajn sa mnogo boja i oblika aplikaciju će učiniti zanimljivom za djecu različitih uzrasta, koja će učiti kroz igru.

Bachelor informacionih tehnologija Internacionalnog Burch univerziteta u Sarajevu, u čijem se biznis-inkubatoru ovaj start-up nalazi još neko vrijeme, Abdulmelik, predstavio nam je Whoopedu:

 

 

Ideja za Whoopedu došla je nakon što sam vidio da je moj bratić zaluđen tehnologijom, tako da mu se pruža sadržaj koji, na duge staze, ne vrijedi. Odlučili smo, kroz igrice, edukovati djecu. Whoopedu je spoj edukacije i zabave. Pokušavamo dići nivo edukacije djece, a da im ne uzimamo vrijeme za zabavu. Tačnije, kroz zabavu implementiramo školski kurikulum.

Aplikacija za tri uzrasta: “toddler”, “preschooler” i “schooler”

Djeci u adolescentnom dobu pripremili smo sadržaj za povećanje inteligencije, kreativnosti, kroz igrice koje uključuju muziku, “magical piano”, crtanje. Za djecu koja trebaju ići u vrtić pripremili smo učenje slova i boja. Za djecu koja su prvi ili drugi razred osnovne škole imamo školski kurikulum, a kasnije i dva certificirana kursa engleskog i njemačkog jezika.

Proces pokretanja kompanije još uvijek traje. Učešća u poduzetničkim takmičenjima “Start Me Up“, “Western Balkans Summit London“ i mentorstvo iskusnih poduzetnika, sedmočlanom timu Whoopeda pomogli su u unapređenju biznis-ideje.

Aplikacija bi se na trgovinama trebala pojaviti do kraja tekuće godine, nakon čega planiraju krenuti u potragu za novim investitorima.

 


Inda Čaušević
Ekonomistica sa novinarstvom u srcu. Trenira CrossFit.