Motivirani prilikama koje se ne pružaju često, vođeni zajedničkom idejom, inspirirani mostarskim IT uspjehom i rastom, Marin Bevanda, Luka Vučina i Robert Rozić su se beskompromisno u pustili u avanturu zvanu Amplius.

Krenuvši iskreno i s opravdanim očekavanjima, ova trojica momaka su od start up koncepta došli do kompanije koja ima za cilj otvoriti prilike za mlade ljude. Kao jedan od najmlađih timova Bosne i Hercegovine koji su izašli u javnost s velikom craft founding kampanjom bili su spremni na sve, pa i na neuspjehe koji su ih pratili. No odustajali nisu i neće! Kažu da ih veseli samo jedna stvar – uspjeti na vlastitom tlu unatoč svim preprekama.
Ovi mladići se zanimaju za nove tehnologije te su svo svoje slobodno vrijeme posvetili razvijanju ideje pametnog privjeska.

Ovo je bio naš hobi kad smo bili mlađi. Kada smo se odlučili da pokušamo, prijavili smo se u SPARK da vidimo kakve šanse imamo, a trebala nam je i oprema za rad za naš prvi projekat Rubico. Rubico je za sada razvijen uređaj kojeg trenutno spremamo za isporuku. Najveće prepreke su financije jer za hardver u BiH je potrebno odvojiti dosta novca i zbog toga smo se odluči raditi softvere kako bismo se preko njih uspjeli isfinansirati za hardvere,

kaže Marin Bevanda.

Ovim mladim poduzetnicima u prvim koracima u mnogome je pomogao SPARK jer kao sedamnaestogodišnjaci nisu znali cijeli proces koji podrazumijeva otvaranje kompanije. Sada je to iza njih i bave se samo razvojem i napretkom:

Od 2019. primili smo još jednog člana u tim, sada nas ima četvero. Trenutno u našem timu imamo osobu koja radi softver, jednu osobu za hardver, jednu za dizajn i jednu za prodaju. Cilj u ovoj godini je da isporučimo 700 uređaja koje već imamo naručene i da razvijemo jedan softver za koji smo već u pregovorima s kompanijom iz Mostara. Također planiramo započeti s razvojem drugog hardverskog uređaja,

dodaje Marin.

Članovi Ampliusa žele svojim primjerom ohrabriti i druge mlade ljude da odaberu sličan put: prijave se kao start up u SPARK, razviju svoje ideje i pretvore ih u kompaniju čiji rezultati su vidljivi.
Istina, nisu u mogućnosti gledati ružičastim naočalama, no zato ne zatvaraju oči nad izazovima – kažu da im je to jedina mantra u koju vjeruju pored sebe.


Darko Marić