Mjesec dana agresivne predizborne kampanje povodom lokalnih izbora u Bosni i Hercegovini završio se jutros, stupanjem na snagu izborne šutnje. No, petak 13., kao posljednji dan ovogodišnje kampanje, nije svim političarima bio nesretan, jer su neki od njih, čini se, dobili priliku da se okušaju u novim ulogama – onim statista.

„Budući da je pandemija koronavirusa najviše pogodila političare i državni aparat, odlučili smo da sve regionalne političke lidere pozovemo kao statiste u spot kako bi im barem malo pomogli da prežive ovu tešku godinu, jer nije lako vratiti se s kavijara na buraniju. Kao i uvijek, zloupotrijebili su našu naivnu dobrotu primjenjujući njihov ustaljeni princip ‘zavadi pa vladaj’.“

„U proteklih mjesec dana, predizborna kampanja je svojim sadržajima u potpunosti zagušila medijski prostor, pa smo mudro sačekali predizbornu šutnju jer nam je to jedina prilika da progovorimo i iskažemo svoj stav o ovoj temi. Kampanja je protekla u duhu rijaliti šoua, kandidati su se fer i sportski omalovažavali, vrijeđali, međusobno diskreditovali, izazivajući u nama niske strasti i ogromnu želju da izađemo na ovogodišnje lokalne izbore. Zahvaljujemo se na svim asfaltiranim centimentrima, pobacanim lecima, pismima, mejlovima i brendiranim stranačkim maskama i asepsolima, što je jedina inovacija njihovih PR timova.“

Svojevrsne kritike cjelokupnom političkom sistemu, poput ove, sarajevski bend Helem Nejse upućivao je i ranije, no ovog puta su granice nadmašili spajanjem kreativnosti sa novim tehnološkim dostignućima. U tome im je pomogla Via Media, nagrađivana full service komunikacijska agencija sa sjedištem u Sarajevu, koja potpisuje kreativni koncept i izvršnu produkciju spota. Režiser spota je Irfan Avdić, dugogodišnji prijatelj i kolega benda.

Prve reakcije publike su sjajne, a članovi benda se nadaju da će, na ovaj način, podstaći mlade ljude u BiH na izlazak na sutrašnje izbore.